Hey! wat leuk dat je iets meer over mij wilt weten. Ik ga je op deze pagina vertellen wie ik ben en waarom ik voor de specialisme “conversie optimalisatie” heb gekozen. Laat me vooral weten wat je van dit verhaal vindt.
1995, het jaar van de flippo generatie. Ken je die ook nog? Die ronde schijfjes die in een zak Smiths chips zaten. Nu inmiddels bekend als Lays chips. Ik herken het nog als de dag van gisteren. Want in dit jaar begon mijn passie voor conversie optimalisatie.
Mijn eerste flippo collectie bestond uit 10 flippo’s. De meeste flippo’s had ik van mijn oma gekregen. Ik ben namelijk niet zo’n chips liefhebber. Ik bedacht een nieuw doel voor mijzelf. In het nieuwe schooljaar wil ik zoveel mogelijk flippo’s verzamelen.
Met mijn rugzakje en flippo collectie ging ik naar school. Ik ging ervan uit dat meerdere vriendjes flippo’s hadden gespaard. Ik weet nog dat ik mijn eerste flippo (met een omweg) voor 3 andere flippo’s had geruild. Wat was ik trots!
Al snel kreeg ik de naam “flippo”. Negatief? Weet ik niet, ik vond het prima. Alle school genootjes begonnen mij te vertrouwen. Via Tadeusz krijg je alle flippo’s die je wilt hebben hoor. Zeiden ze. Ik verzon voor mijzelf allemaal (verkoop) tactieken om zo snel mogelijk alle flippo’s te verzamelen.
Uiteindelijk heb ik bijna de hele map vol gekregen. Deze ligt ergens op zolder. Jammer dat ik niet alle flippo’s heb. Soms vraag ik me af hoeveel een volle map flippo’s waard is.
Wat heeft je flippo verzameling te maken met conversie optimalisatie!!?? Nou. Ik was al op jonge leeftijd bezig met het ontdekken van het menselijk brein. Ik stelde mijzelf de vraag; hoe kan ik iemand overtuigen om deze flippo met mij te ruilen. Conversie optimalisatie is eigenlijk precies hetzelfde. Mensen overtuigen om een dienst bij je af te nemen.
Een groot deel van conversie optimalisatie is persuasion marketing (psychologie). Je hebt namelijk met mensen te maken, je moet dus weten wat iemand beweegt. Ik heb altijd al een fascinatie gehad voor het menselijk brein. Waarom maken wij bepaalde keuzes? Waarom doen we iets wel of niet? Ons menselijk brein is allemaal hetzelfde, maar toch zijn we allemaal zo verschillend. Vanuit mijn interesse heb ik dus geleerd om dit brein van ons te beïnvloeden.
Mijn passie voor conversie optimalisatie komt voornamelijk door de diversiteit. Voor elke onderneming geld namelijk iets anders. Er zit namelijk een wereld van verschil tussen de aanpak voor kleine bedrijven, grote bedrijven, lead-genererende websites of webshops. Dat maakt het voor mij elke dag een ware uitdaging.
Ik ben ervan overtuigd dat het geheim achter online succes verborgen ligt in de werking van het brein. Als je namelijk weet hoe het brein reageert op een tekst, afbeelding, productpresentatie of prijs, dan kun je hierop inspelen. Hoe beter een website inhaakt op breinprocessen, des te gebruiksvriendelijker en succesvoller de site is. Daarom verbeter of bouw ik websites met een psychologische aanpak.
Misschien had deze tekst bovenaan moeten staan. Ik ben dus Tadeusz de Ruijter. Ik zie mijzelf graag als internet ondernemer met een passie voor psychologie, filosofie, reizen, sporten en het gebruiken van nutteloze hashtags op mij instagram account.
Ik vind het tof om ondernemers te helpen om online succesvoller te worden. Ik spendeer daarom een groot deel van mijn tijd aan deze werkzaamheden. Ik vind het tof om bestaande website structureel te laten groeien en strategieën te bedenken voor nieuwe websites. Ik geloof in een langdurige samenwerking. Ik wil de persoon zijn waar de ondernemer op terug kan vallen voor kennis, motivatie en steun.
Uiteindelijk wil ik dat ondernemers zo min mogelijk fouten maken. Deze zijn namelijk niet nodig. Online succesvol zijn is namelijk helemaal niet moeilijk. Je hebt alleen het juiste inzicht nodig. Deze gun ik jou van harte.
Wanneer onze samenwerking begint, zorg ik dat je vanaf dag 1 weet wat je moet doen. Waar jij je op kan focussen en wat jij zelf kunt doen om zo snel mogelijk online succes te behalen.
Heb je vragen over conversie optimalisatie? Stuur me dan een berichtje.
Of bel mij op 06 203 70 451
Van het bouwen van zinvolle websites tot aan het bedenken van media oplossingen. Mijn adviserende rol wordt als zeer prettig ervaren.
Ik werk vanuit psychologische inzichten. Wanneer je weet wat er zich in het brein van je klant afspeelt, kun je echt stappen maken.
Ik garandeer meer conversie. Mocht ik geen resultaten behalen binnen onze samenwerking dan betaal je minder of helemaal niks.
Jij krijgt mijn volledige aandacht. Binnen onze samenwerking sta jij op nummer 1. Samen zorgen wij dat je op een hoger niveau terecht komt.
Door mijn specialisme ben ik 24/7 met mijn vakgebied bezig en ken ik de vele ins & outs. Alleen het beste resultaat is goed genoeg.
Een groot scala van inzetbare specialisten. Van internet marketeers tot aan magento specialisten staan voor jou klaar.
Tadeusz kan zich goed in jou verplaatsen en visualiseert wat jij uit wilt stralen. Precies de reden waarom wij samen mijn website hebben gemaakt. Dit samen met een goede focus & nieuwe lading energie. Met zelfvertrouwen lukt het nu om mijzelf te “verkopen”. Evy is een brand!
Ik was opzoek naar een website die modern oogt en gebruiksvriendelijk is voor de bezoeker. Tijdens de ontwikkeling van de website ben ik goed op de hoogte gehouden betreft de vorderingen. Wat erg handig is om direct feedback te leveren. Door goede begeleiding tijdens de eerste weken. Ben ik nu in staat om de website geheel op eigen kracht te onderhouden en te beheren.
Hierdoor kan hij de juiste inzichten geven waar nodig. Het is altijd fijn om met hem samen te werken. Tadeusz heeft altijd een goed streven. Hij begrijpt wat jij wilt bereiken en kan dat om zetten naar een uiteindelijk product, project of visie. Hij blijft mij inspireren met zijn zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen, doelgerichtheid en humor.
Tadeusz is iemand die mensen kan inspireren door zijn mensen en marketingkennis. Tadeusz heeft mij middelen gegeven waar ik als persoon meer in kan verdiepen. Ik heb ook kunnen inzien hoe ik beter met mijn struikelblokken om kan gaan. Daarnaast is hij altijd oprecht waardoor ik mijn werk nog beter kan maken dan dat het al was.
Mail mij je gegevens, dan neem ik contact met je op.
Ik heb deze maand nog maar plek voor “2” ondernemers