Is je landingspagina al klaar voor vliegensvlug zakendoen?
Succesvolle websites zijn 100% gericht op zelfbediening. Beschouw je website liever niet als een visitekaartje, online brochure, uithangbord of marketingkanaal. Internetgebruikers zijn namelijk vooral geïnteresseerd in hoe ze online zo snel mogelijk hun zaakjes kunnen regelen. Ze zijn eraan gewend dat ze op internet veel tijd, en daarmee vaak ook geld besparen. Bezoekers van je website hebben dus geen behoefte aan een welkomstwoord of verkooppraatjes. Ze hebben wel wat beters te doen! Is jouw landingspagina al klaar voor vliegensvlug zakendoen?
Het is gewoon enorm frustrerend. Je steekt enorm veel tijd, energie en geld in je Google AdWords campagnes. Met de hoop dat je met meer bezoekers meer geld kunt verdienen. Maar de resultaten zijn anders. Je spendeert uiteindelijk meer geld dan dat je binnen krijgt.
Een goede landingspagina wordt nog wel eens onderschat. Mij valt op dat een groot percentage van de landingspagina’s zomaar worden weggeklikt. Vaak komt dit doordat de bezoeker niet kan vinden wat hij zoekt. Dit vind ik persoonlijk heel erg jammer. Op dit moment loop jij misschien wel heel veel klanten mis.
Waarom worden landingspagina’s weggeklikt?
1) De bezoeker kan niet vinden wat hij zoekt.
2) Klanten vertrouwen je organisatie, dienst of product niet.
3) Bezoekers zien niet hoe zij hun taken kunnen uitvoeren.
4) Het is niet duidelijk waar men beland is.
5) Bezoekers zien geen mogelijkheid om contact op te zoeken.
Een landingspagina kan elke pagina op een website zijn, waar specifiek verkeer naartoe wordt gestuurd. Je kunt bijvoorbeeld aparte landingspagina’s maken voor aparte zoektermen uit je AdWords campagne. Maar ook de eerste pagina van je website is een landingspagina.
Landingspagina’s hebben als doel om je bezoekers te overtuigen. Het is belangrijk dat bezoekers vertrouwen krijgen in je organisatie, product of dienst. Aan de landingspagina de belangrijke taak om het vertrouwen van bezoekers te winnen. De vraag is; hoe doe je dit?
Als conversie specialist is het aan mij de taak om de ‘huidige’ of ‘nieuwe’ landingspagina aan te pakken zodat deze zijn doelen kan behalen. Door middel van overtuigingstechnieken, usability design en analyses haal ik de bezoekers over tot aankoop.
Een analyse van je huidige landingspagina mocht dit nodig zijn. Heb je nog geen landingspagina dan slaan we deze stap over.
Een visueel ontwerp van je nieuwe landingspagina. Op deze manier kan ik makkelijk laten zien wat de optimalisatie voor je kan doen.
De uitwerking van het ontwerp naar een digitaal product. Of deze pagina nu op je huidige website komt of op een ander domein. Ik zorg dat de uitwerking professioneel verzorgd wordt. Wil je dit door iemand anders laten doen dan is dit geen probleem.
Installatie van verschillende conversie tools zoals Google Analytics, heatmaps, clickmaps, review systemen voor zover deze nog niet zijn ingezet. Op deze manier kun je in de toekomst meer met conversie optimalisatie doen.
Overleg en Coaching: uiteraard nemen we samen de resultaten en vervolgstappen door. Mocht je ergens niet uitkomen dan help ik je bij het implementeren van de oplossing.
Heb je vragen over landingspagina optimalisatie? Stuur me dan een berichtje.
Of bel mij op 06 203 70 451
Van het bouwen van zinvolle websites tot aan het bedenken van media oplossingen. Mijn adviserende rol wordt als zeer prettig ervaren.
Ik werk vanuit psychologische inzichten. Wanneer je weet wat er zich in het brein van je klant afspeelt, kun je echt stappen maken.
Ik garandeer meer conversie. Mocht ik geen resultaten behalen binnen onze samenwerking dan betaal je minder of helemaal niks.
Jij krijgt mijn volledige aandacht. Binnen onze samenwerking sta jij op nummer 1. Samen zorgen wij dat je op een hoger niveau terecht komt.
Door mijn specialisme ben ik 24/7 met mijn vakgebied bezig en ken ik de vele ins & outs. Alleen het beste resultaat is goed genoeg.
Een groot scala van inzetbare specialisten. Van internet marketeers tot aan magento specialisten staan voor jou klaar.
Tadeusz kan zich goed in jou verplaatsen en visualiseert wat jij uit wilt stralen. Precies de reden waarom wij samen mijn website hebben gemaakt. Dit samen met een goede focus & nieuwe lading energie. Met zelfvertrouwen lukt het nu om mijzelf te “verkopen”. Evy is een brand!
Ik was opzoek naar een website die modern oogt en gebruiksvriendelijk is voor de bezoeker. Tijdens de ontwikkeling van de website ben ik goed op de hoogte gehouden betreft de vorderingen. Wat erg handig is om direct feedback te leveren. Door goede begeleiding tijdens de eerste weken. Ben ik nu in staat om de website geheel op eigen kracht te onderhouden en te beheren.
Hierdoor kan hij de juiste inzichten geven waar nodig. Het is altijd fijn om met hem samen te werken. Tadeusz heeft altijd een goed streven. Hij begrijpt wat jij wilt bereiken en kan dat om zetten naar een uiteindelijk product, project of visie. Hij blijft mij inspireren met zijn zelfvertrouwen, doorzettingsvermogen, doelgerichtheid en humor.
Tadeusz is iemand die mensen kan inspireren door zijn mensen en marketingkennis. Tadeusz heeft mij middelen gegeven waar ik als persoon meer in kan verdiepen. Ik heb ook kunnen inzien hoe ik beter met mijn struikelblokken om kan gaan. Daarnaast is hij altijd oprecht waardoor ik mijn werk nog beter kan maken dan dat het al was.
Mail mij je gegevens, dan neem ik contact met je op.
Ik heb deze maand nog maar plek voor “2” ondernemers