Logo Logo Logo Logo Logo
  • Home
  • Conversie oplossingen
    • Wat is conversie optimalisatie?
    • Conversie analyse
    • Conversie verhogen traject
    • Landingspagina optimalisatie
  • Blog
  • Mijn verhaal
    • Referenties
  • Contact
  • Home
  • Conversie oplossingen

    • Wat is conversie optimalisatie?
    • Conversie analyse
    • Conversie verhogen traject
    • Landingspagina optimalisatie
  • Blog
  • Mijn verhaal
    • Referenties
  • Contact

29 apr Verhoog de omzet van je website door het gebruik van call to action knoppen

Geplaatst op 10:26h in Conversie optimalisatie door Tadeusz de Ruijter 0 Reactie's
1 Like
Deel

Internetgebruikers zijn snel. Ze zijn erg snel. Het liefst zien ze meteen waar ze naar opzoek zijn. Daarom vinden ze het fijn als je hen een handje helpt. Ze komen met een concreet doel naar je site en zien bij aankomst op je homepage graag direct waar ze moeten beginnen....

Lees meer
Categorieën
  • Conversie optimalisatie (1)
  • Schrijven voor internet (1)
  • Webtips voor beginners (1)
  • Zoekmachine optimalisatie (1)
Facebook
Meest recente blogs
  • Verhoog de omzet van je website door het gebruik van call to action knoppen 29 april 2015
  • Hoger in google door informatieve welkomstteksten 11 april 2015
  • Scanbare teksten worden beter gelezen 26 maart 2015
  • Webtips voor beginners: Waar begint de ontwikkeling van je website? 19 maart 2015
Conversieheld, van Vlooswijkstraat 8b, 3039 TP, Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland.
, 010 845 9124, tadeusz@conversieheld.nl